مطالعات مدیریت دفاع مقدس

بانک جامع اطلاعات مجازی پژوهشهای مدیریتی در حوزه دفاع مقدس و مدیریت جهادی

مطالعات مدیریت دفاع مقدس

بانک جامع اطلاعات مجازی پژوهشهای مدیریتی در حوزه دفاع مقدس و مدیریت جهادی

جستجو در سایت

دفتر رهبر انقلاب

دانشگاه امام صادق

پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

خبرگزاری دفاع مقدس

هسته مطالعات مدیریت جهادی

عضویت در خبرنامه سایت
کارنامه عملیاتها
كلمه جايگذين عكس
كلمه جايگذين عكس
كلمه جايگذين عكس
كلمه جايگذين عكس
اسلايدر تصاوير

 ویژه نامه

آخرین مطالب

مطالبات پژوهشی

مرکز تخصصی امام خامنه ای (دام ظله)، پذیرش در رشته تخصصی «فرهنگ جهاد» زیر نظر حضرت استاد آیت الله عابدی به عنوان یکی از رشته های سطح سه حوزه را آغاز کرد. این رشته تخصصی عملاً ماهیتی میان رشته‌ای دارد که در تبیین مسئله جهاد از شاخه‌های مختلف علوم اسلامی بهره می‌گیرد و از ساحت جهان‌بینی و ارزشی تا نظام عملی و حقوقی و تبیین مصداقی، نسبت خود را با فلسفه و کلام، اخلاق و تربیت، فقه مقارن و شیعه و تاریخ ترسیم نموده و با رویکرد فهم کارساز از وحی و سنت، در مقام پاسخ به نیازهای فکری و عملی نظام اسلامی و امت اسلام برخواهد آمد...

محتوای این رشته از «منابع اصیل و متقن اسلامی» در قالب «منظومه فکری و عملی امام خمینی و امام خامنه‌ای» بر مبنای اصل «اندیشه عمل ساز» و تأمین «ایمان متعهدانه» تدوین می شود که در قالب دستگاهی «متحدالاجزا و متماسک» از جهان‌بینی تا عمل، جهاد فی سبیل الله را در آیینه اسلام ناب تبیین می نماید.

محوریت رشته در تعریف گسترده جهاد شامل تلاش در برابر موانع نظامی حاکمیت الله یعنی «جهاد اصغر» است و انواع دیگر جهاد «کبیر و اکبر» حول آن تبیین می‌گردد.

برای ارتباط بیشتر با مرکز تخصصی امام خامنه‌ای می توانید با شماره های ۳۷۷۰۹۲۹۷-۰۲۵ یا ۰۹۱۹۶۴۹۶۴۰۹ و نمابر ۳۷۷۰۳۶۹۱-۰۲۵ تماس بگیرد. همچنین پست الکترونیک info@jihad.ir و کانال تلگرامی jihad_ir@ در کنار سایت jihad.ir از دیگر راههای ارتباطی با این مرکز تخصصی می باشد.

دریافت بروشور [صفحه اول] [صفحه دوم]

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه