مطالعات مدیریت دفاع مقدس

بانک جامع اطلاعات مجازی پژوهشهای مدیریتی در حوزه دفاع مقدس و مدیریت جهادی

مطالعات مدیریت دفاع مقدس

بانک جامع اطلاعات مجازی پژوهشهای مدیریتی در حوزه دفاع مقدس و مدیریت جهادی

جستجو در سایت

دفتر رهبر انقلاب

دانشگاه امام صادق

پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

خبرگزاری دفاع مقدس

هسته مطالعات مدیریت جهادی

عضویت در خبرنامه سایت
کارنامه عملیاتها
كلمه جايگذين عكس
كلمه جايگذين عكس
كلمه جايگذين عكس
كلمه جايگذين عكس
اسلايدر تصاوير

 ویژه نامه

آخرین مطالب

مطالبات پژوهشی

ابزار هدایت به بالای صفحه

سایت مقام معظم رهبری و برخی سایتهای دیگر به مناسبت ایام یا سخنرانی رهبر معظم انقلاب، اقدام به ارائه طرحهای قابل توجهی از بیانات معطم له می نمایند که می تواند در تحقیقات و مطالعات پژوهشگران مفید و سرخط بسیاری از ایده قرار گیرد. اما متاسفانه به مروز زمان در لابلای صفحات به فراموشی سپرده می شود. از این روز در این صفحه در تلاس خواهیم بود تا با جمع آوری و ثبت نشانی دسترسی این موارد، در ساده سازی دسترسی به این مطالب ارزشمد، سهمی را ایفا کنیم.


پیشرفت علمیتداوم پیشرفت علمی (اینفوگرافیک اصرار و دغدغه رهبر معظم انقلاب درباره تداوم پیشرفت علمی)

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار رمضانی خود با اساتید دانشگاه‌ها با اشاره به سابقه و وضعیت حرکت علمی جدید و روبه‌گسترش و تعمیق کشور،  این مجاهدت علمی را بار جمهوری اسلامی لازم دانسته و بر تداوم پیشرفت علمی با الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی تاکید کردند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IRاینفوگرافیک «تداوم پیشرفت علمی» را برگرفته از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار منتشر کرد.


28 سئوال درباره سبک زندگی  عنوان: 28 سئوال درباره سبک زندگی

  شرح مختصر: آسیب‌شناسی سبک زندگی در بیانات رهبر انقلاب اسلامی؛   مطرح‌شده در بیانات در دیدار با جوانان خراسان شمالی ۹۱/۰۷/۲۳ 

اا


اا

زنجیره تمدن سازی اسلامی

  عنوان: زنجیره تمدن سازی اسلامی (مطالعه صفحه پیشخوان)

  شرح متخصر: تشکیل دولت اسلامی یکی از مراحل رسیدن به تمدن اسلامی است. از این رو و به‌مناسبت تشکیل یازدهمین دولت جمهوری اسلامی ایران، مراحل تشکیل زنجیره‌ی تمدن نوین اسلامی برگرفته از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای منتشر شده است.


سبک زندگی بسیجی   عنوان: بنیان سبک زندگی بسیجی در کلام مقام معظم رهبری

  شرح مختصر: توجه به نگرش بسیجی به عنوان "سبکی برای زندگی" می تواند یکی از راههای عبور از انفعال و دوری از فراموشی تفکر بسیجی باشد. بر اساس بیانات مقام معظم رهبری در سالهای اخیر، اینفوگرافی رهنمودهای معظم له درباره "بنیان سبک زندگی بسیجی" توسط سایت rahbordy.ir منتشر میشود.


هفت واقعیت ایران  عنوان: هفت واقعیت ایران

  شرح مختصر: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان نظام با تبیین و تشریح ۷ واقعیت تاریخی و ملی کشور تأکید کردند: مسئله اقتصاد و ادامه پیشرفتهای علمی، باید در اولویت کار همه‌ی مسئولان قرار داشته باشد. به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR اینفوگرافیک «هفت واقعیت ایران» را تهیه و منتشر کرد.


اقتصاد مقاومتی  عنوان: اقتصاد مقاومتی

  شرح مختصر: «مسئله اقتصاد مسئله اصلى کشور است». رهبر انقلاب در حرم امام رحمه‌الله این نکته را فرمودند. ایشان همچنین در دیدار کارگران در تبیین شاخص‌های اصلح برای انتخابات گفتند رئیس‌جمهور آینده باید در حوزه‌ی اقتصاد، دارای برنامه‌ی اقتصاد مقاومتی باشد. به همین دلیل،KHAMENEI.IR الزامات اقتصاد مقاومتی را در یک اینفوگرافیک منتشر می‌کند. 


  عنوان: جایگاه «سبک زندگی»جایگاه «سبک زندگی» در تمدن‌سازی نوین اسلامی

  شرح مختصر: «سبک زندگی» یکی از موضوعات مطرح‌شده توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جریان سفر به خراسان شمالی بود.  این مفهوم، از نظر ایشان بخش اصلی و حقیقی «تمدن‌سازی نوین اسلامی» را تشکیل می‌دهد. Khamenei.ir در محصولِ پیش رو مباحث مطرح شده توسط رهبر انقلاب درباره سبک زندگی را به صورت دسته‌بندی شده ارائه کرده است.