مطالعات مدیریت دفاع مقدس

بانک جامع اطلاعات مجازی پژوهشهای مدیریتی در حوزه دفاع مقدس و مدیریت جهادی

مطالعات مدیریت دفاع مقدس

بانک جامع اطلاعات مجازی پژوهشهای مدیریتی در حوزه دفاع مقدس و مدیریت جهادی

جستجو در سایت

دفتر رهبر انقلاب

دانشگاه امام صادق

پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

خبرگزاری دفاع مقدس

هسته مطالعات مدیریت جهادی

عضویت در خبرنامه سایت
کارنامه عملیاتها
كلمه جايگذين عكس
كلمه جايگذين عكس
كلمه جايگذين عكس
كلمه جايگذين عكس
اسلايدر تصاوير

 ویژه نامه

آخرین مطالب

مطالبات پژوهشی

همایش دو روزه با حضور و مشارکت چهار حوزۀ دفاع و نیروهای مسلح، بهداشت و سلامت، نظام بانکی، و جامعه دانشگاهی  برگزار شد که اساتید، پژوهشگران، صاحب نظران و دانشجویان علاقمند به حوزۀ مدیریت دانش حضور داشتند.

مدیریت جهادی و شایسته سالاری مبتنی بر دانش، الگوها و سیاست های مدیریت دانش با رویکرد جهادی، مدل های پیاده سازی و اجرای مدیریت دانش، راهبرد های مدیریت دانش، ابعاد نرم در مدیریت دانش، نقش مدیریت فن آوری در مدیریت دانش، بستر ها و زیر ساخت های مدیریت دانش ازجمله محورهایی است که در این همایش دو روزه مطرح شد.

همچنین، راه کارهای تبدیل دانش به ثروت در عصر اقتصاد مقاومتی، مدیریت دانش و دیپلماسی دفاعی، راهبرد های مدیریت دانش در بانکداری، مدیریت دانش در بهداشت ، درمان و سلامت، مدل های تجاری مدیریت دانش با رویکرد جهادی، مدیریت دانش در ابعاد تجاری و اقتصادی، توسعه جهادی کسب و کار دانش بنیان از دیگر محورهای این همایش بود  که توسط محققان و اندیشمندان از طریق 6 نشست تخصصی در سالن اصلی، ارائه 38مقاله‌های به صورت شفاهی، برگزاری 12 کارگاه آموزشی  و 70 مقاله به صورت پوستر مورد بحث و بررسی قرار گرفت. که تعداد 10 مقاله حائر رتبه برتر شدند و به عنوان مقالات برتر در مراسم اختتامیه همایش معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در روز اول همایش و در افتتاحیه مراسم ،  امیر سرتیپ دکتر محمدرضا فولادی دبیر همایش ضمن عرض خیر مقدم و ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه مدیریت دانش سخنرانی کردند و سپس دکتر اسماعیل قادری فر ، معاون تجاری سازی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری به ایراد سخنرانی پرداختند . در روز اول همایش  3 پنل که پنل اول با موضوعیت مدیریت دانش ، که با سخنرانی جناب دکتر حمیدی زاده در حوزه شبکه سازی مدیریت دانش دکترستایشی در حوزه مدیریت دانش رهیافتی شناختی در برون رفت از موانع ناشی از مدیریت سنتی ادارۀ کشور ، دکتر نظافتی در حوزه رویکردهای اجرایی به مدیریت دانش جهادی ، دکترفیضی در حوزه  ارتباط مدیریت دانش و علوم شناختی، پنل دوم با سخنرانی دکتر فرزاد طرحانی در حوزه رویکرد جهادی مدیریت دانش دفاعی ، امیرسرتیپ2 دکتر محمدعلی نورانیان در حوزه الگوه ها و روش های مدیریت دانش در نیروهای مسلح ، دکتر مهدی نژاد نوری در حوزه نحوه پیاده سازی و ارزیابی نتایج مدیریت دانش در نیروهای مسلح برگزار گردید و بالاخره در پنل سوم با موضوعیت دانش بنیان شدن نیروهای مسلح با سخنرانی دکتر حسنوی، دکتر پورصادق، دکتر فرزاد طرحانی و دکتر حمیدی زاده در حوزه دانش بنیان شدن نیروهای مسلح، برگزار گردید .

در دومین روز این همایش نوبت صبح دو پانل به بحث مدیریت دانش در حوزه سلامت اختصاص یافت که مدیریت دانش و فناوری پزشکی با رویکرد جهادی  و توسعه جهادی خدمات پزشکی سلامت محور، عناوین این دو پانل بود.

دکتر فاطمه حاجی علی عسگری نقش فناوری های نوین در مدیریت دانش پزشکی و دکتر علی نیک فرجام نظام پایش و مراقبت بیماری ها در مدیریت دفاع در برابر بیماری های نوپدید و بازپدید را در پانل مدیریت دانش و فناوری پزشکی تشریح کردند ، البته و خانم دکتر وحید دستجردی نیز در این پنل حضور داشتند و به ایراد سخنرانی پرداختند.

در دومین پانل حوزه سلامت نیز دکتر کاظم رهنما معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه، اولویت پیشگیری و خود مراقبتی در مدیریت جهادی سامانه سلامت را تبیین و دکتر کریمی اصلاح سبک زندگی را تشریح کرد.

در نوبت بعد از ظهر نیز پنل اقتصاد دانش بنیان و نقش مدیریت دانش در اقتصاد مقاومتی با سخنرانی دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان و دکتر امیدی نژاد پیگیری شد. مراسم اختتامیه نیز با سخنرانی میهمانان ویژه از جمله امیر سرتیپ آراسته معاون هماهنگ کننده نزاجا و دکتر پزشکیان نماینده محترم مجلس شورای اسلامی شروع شد. و یک رویداد ویژه در مراسم اختتامیه همایش رونمایی از نرم افزار لجستیک الکترونیک بود که توسط متخصصان گروه پژوهشی مدیریت دانش طراحی شده بود. و در پایان نیز از مسئولین همایش، حامیان مادی و معنوی همایش، و 10 مقالۀ برتر همایش با تقدیم لوح و تندیس تقدیر و تشکر به عمل آمد.

گفتنی است 25 نهاد ، سازمان و برخی از شرکتهای حوزه مدیریت دانش در نمایشگاه جانبی همایش با عنوان نمایشگاه دستاوردهای مدیریت دانش در این همایش ضمن معرفی خدمات و محصولات خود ، اقدام به توزیع رسانه های آموزشی مختلفی بین بازدیدکنندگان کردند.

دسترسی به سایت همایش از اینجا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه